Standardtemplate - tekst står forskelligt i FF og IE - Joomla! Forum - community, help and support


jeg har lavet et site til mig selv på http://www.larsbrink.info @ lege med 1.5 da jeg havde domænet.

i ff står teksten helt ude til venstre som jeg gerne vil have (har hverken højre eller venstre menu)
i ie står den som om der er plads til menuen selv om der ikke er en menu.

hvordan kan jeg ændre templaten så der kun er venste/ikke venstre menu der er plads til. ie er der som sagt plads til menuen selv om den ikke er der og ff er der plads til højre (teksten kan ikke gå helt ud til højre)

hvad er et godt sted @ kigge @ se de nye variable og specielle ting omkring templates til 1.5

jeg må jo selv til @ læse ser det ud til.





Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'