Save button - Joomla! Forum - community, help and support


i have problem, i`am making own component. in frontend of joomla build script add invoice. standard code , have changed it, tutorial. problem savebutton not submit button (its standard). how can reach button can follow:

if (isset($_post['save']))
{
if(empty($_files['factuur']['name']))
{
$foutmelding = "u heeft niet alles correct ingevuld. controleer alstublieft de rode velden.";
}


$_post['save'] not work , $_post[''submit'] also.

is there maybe sollution solve problem or can do?

thanks!

ik heb een probleem. ik ben bezig met een eigen component te maken om facturen te kunnen toevoegen. maar nu zit ik met een probleem, ik wil dat er doormiddel van een file type bestanden ook op de server worden gezet dus zoon
bedankt  :d

ik heb nog ff verder gekeken maar er zit wel zoiets in als:

[php]
function save($option) {
global $database;
$row = new joefacturen($database);
if (empty($_post['factuurnummer']))
{
  $error = "u heeft niet alles correct ingevuld. controleer alstublieft de rode velden.";
    echo "\n";
  exit();
}
// bind table
if (!$row -> bind($_post)) {
  echo "\n";
  exit();
}
// store in db
if (!$row -> store()) {
  echo "\n";
  exit();
}
mosredirect("index2.php?option=$option", "saved");
}
[/php]

dit heb ik er zelf ingemaakt:

[php]
if (empty($_post['factuurnummer']))
{
  $error = "u heeft niet alles correct ingevuld. controleer alstublieft de rode velden.";
    echo "\n";
  exit();
}
[/php]

opzich werkt dit en krijg ik netjes een melding als ik dat niet ingevuld heb en als ik natuurlijk op de save button heb gedrukt krijg ik dit alleen. maar ik krijg die melding wel maar dan gaat die niet terug naar die pagina dan krijg ik het bekende scherm webpage has expired dus dat gaat niet. hoe kan ik het dan oplossen of kan ik het ook helemaal anders oplossen met die save button? maar volgens mij kan het wel zoals ik nu heb alleen moet die pagina weer worden gegeven!





Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'