Problem - Joomla! Forum - community, help and support


am si io o problema folosesc de ceva vreme joomla dar numai pe localhost adica pe calculatorul meu instalat cu wamp si merge perfect tot incercat sa il pun pe extern dar nu reusesc pai sa va zic de ce.ii pun toate fisierele instalarea decurge perfect totul este perfect intru in admin modific pun template fac de toate totul e ok. stingem calc sau iesim de pe pagina 1 minut mai tarziu nu mai merge faza este ca este pagina alba si nu imi da nici o eroare asa mi se intampla si la alte chestii de exemplu forumuri dar in special joomla pentru ca pe asta ma bazez nush ce sa fac acum il instalez 2 minute mai tarziu adio e alb totul si nu merge nimica....

ms.

dupa cum ai descris problema eu cred ca de vina este browserului pe care il folosesti.
incearca sa instalezi un alt browser (iti sugerez firefox sau opera) si vezi daca se intampla la fel.





Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'