aanpassen van de button van de zoekmodule - Joomla! Forum - community, help and support


ik heb een website met een zoek module..

na het invullen van het veld op de zoek button klikken..

en dan overspringen naar een andere template..

dacht zelf aan een hidden menu met een link naar een "zoekpagina" de url naar deze pagina op de button plakken zodat ik, omdat het nu een menu item is, van template kan veranderen..

klinkt logisch.. al zeg ik het zelf :d

maare waar kan ik die link van de zoek button aanpassen??  het de "gewone" zoek module uit joomla..

kan iemand mij helpen??

je kan de link vervangen door sef url's te installeren.

dan de link anders.





Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'