race track 148 led ws2812b


hallo allemaal.

ik heb een racebaan uitgezagen uit mdf van ongeveer 140cm x 90 cm met in het midden een sleuf van 12mm breed waarin de leds zitten.
kan iemand mij helpen om een begin te maken met een code?

om te beginnen gebruik ik de sw2812b leds die aangestuurd worden door een arduino uno (later zal dit de arduino nano worden)

ik ben al een beetje bezig geweest met fastled maar het wil nog niet echt vlotten.

om te beginnen zou ik met 2x2 leds willen beginnen.( 2 leds 1 auto) een 1 groene en de andere blauw. de leds gaan rechts om. in de code zou ik graag de kleur, snelheid en plaats op de srtip willen bepalen. later wil er meerdere leds bij willen kunnen zetten.

ik ben echt een leek in het programmeren van de arduino. het handwerk dat gaat me beter af vind ik zelf.  :)  :)  :)  :)

ik zal er later een foto bijzetten zodat je een indruk gaat krijgen.

ik hoop echt dat iemand mij hiermee wil helpen. alvast bedankt.

hier die racetrack waar het on gaat. tenminste een stukje ervan.


Arduino Forum > International > Nederlands (Moderators: Jantje, JO3RI) > race track 148 led ws2812b


arduino

Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'