WordPressinlägg skapar tråd i FireBoard/JoomlaBoard-forum? - Joomla! Forum - community, help and support


vår familj har en domän och på den en sajt. på domänen finns underdomäner som har sina egna sajter, typ som nedan.

domain.net
- sub1.net
- sub2.net
- ...

huvudsajten kör joomla med fireboard som forum. subdomänerna har wordpress-bloggar. jag vill kunna göra så att när ett inlägg wordpress-bloggarna görs så skapas en tråd ett fireboard-forum som finns på huvudsajten. jag vet att liknande lösningar finnt till phpbb-forum men jag undrar bara om det finns till joomlaboard/fireboard.

till saken hör att det säkert inte är någon jätteutmaning då det handlar om att skapa en tråd med den rubriken under det givna forumet fireboard så det är ett funktionsanrop (eller några) det handlar om skulle jag tro.

någon som vet om det finns en lösning eller kan komma med tips på en lösning. har inte satt mig in fireboards funktionalitet koden än men det borde inte vara någon jätteutmaning?






Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'