[Løst] Får feilmelding når jeg klikker på produkter i Virtuemart - Joomla! Forum - community, help and support


denne meldingen kommer opp: "fatal error: call undefined function: show_quantity_box() in /home/f/fundiesn/www/administrator/components/com_virtuemart/html/shop.browse.php on line 431"


på en hvit side... hjelp! idag er en stor dag på nettbutikken(pga annonsering osv), så skjer dette....

tips mottas med enorm takk!

mvh. kenneth


edit: "beklager, valgte feil topic."

[moderatormerknad: endret tittel og ikon til løst (solved)]

jeg har nylig oppdatert vm og joomla, og dette viste seg å være feilen(e).
jeg har nå erfart @ en oppdatering av dette ikke alltid funker med 3. parts extensions. samtidig har jeg erfart viktigheten med å ha fersk backup!

husk dette! det har jeg nå lært...

mvh. kenneth





Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'