Grundliggende forståelse - Joomla! Forum - community, help and support


nu har jeg brugt al fritid 4 dage.
installeret j og dansk sprogfil, fundet et template til @ øve på. så godt.

så har jeg søgt på diverse fora, turturials osv.

jeg fatter simpelthen ikke opbygningen af systemet.

er der nogen der kan henvise til en let fattelig instruktion, en amøbe? jeg har læst de turturial der er knyttet til dette forum, uden @ få den grundliggende forståelse.

alternativt forsøge @ skrive det på et sprog jeg kan forstå?

piv.

er der noget helt konkret du gerne vil have hjælp til?

har du sniffet lidt rundt på joomla.dk?





Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'