Hjælp til gemmen gang af opsætning af indhold "Static Content Item: Edit" - Joomla! Forum - community, help and support


hjælp til gemmen gang af opsætning af indhold.

det jeg forsøger @ find hjælp til er "static content item: edit" altså der hvor jeg skriver mit indhold på siden.
jeg kan se der er en masse knapper, som jo giver et hav af muligheder til @ sætte teksten pænt op.
men er der en som ligger inde med en forklaring til hvad de forskelige bruges til???
og hvis jeg ikke tager helt fejl, så ender det hele op med et kode sprog af en art, men hvilket??? html eller noget???
jeg har prøvet @ lege lidt med det, men har ikke set lyset ( nu).

jeg kører version 1013

hejsa bagmanden

hvordan kan der være @ du vil bruge "static content" og ikke oprette sektioner, kategorier og indhold ?.

er der fordi du lige er stødt ind joomla! og gerne vil have en forklaring på hvordan det hele virker, hvis det er tilfældet kan du kigge på joomla.dk der finder du en guide begynder der forklare hvordan det hele hænger sammen.

ellers er der jo også "help" sektionen på forummet.

håber du kan bruger denne hjælp.





Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'