Static content problemer - Joomla! Forum - community, help and support


de siste ukene har jeg ikke kunnet fremvise noe som er lagt inn under static contant.

jeg får bare internal server error......................

dette skjedde etter @ jeg la inn en side med rundt 30 linker til en ekstern leverandør.
har fjernet den og prøvd å få de andre sidene tilbake, men noe er veldig galt.

har også samme periode hatt fått noe trafikk problemer, med @ eksempel startsidenbot ikke klarer å få tilgang til sidene, selv om jeg ser @ boten har vært inne og kjørt tur. har prata og mailet med gutta hos startsiden, og problemet gjør @ linksjekkeren deres fjerner mine sider fra indexen deres.

sjekka med de som sitter og passer serveren, og de hevder @ joomla eller serveren blokkerer når det blir utført 20 forspørsler........

de mener @ det er mye trafikk på sidene, men 500-800 unike brukere om dagen skal vel ikke senke en side...??

@nton






Comments

Popular posts from this blog

Error: ‘for’ loop initial declarations are only allowed in C99 or C11 mode - Raspberry Pi Forums

class MPU6050 has no member named begin

missing filename after '-o'